צ'ק אפ פנסיוני

ביטוח פנסיוני עוסק בשלוש עולמות: זקנה, פטירה בטרם עת ואבדן כושר עבודה. מטרת הצ'ק הפנסיוני הינה אבחנת הצורך וההעדפות של המבוטח, בחינת הפער ביניהן לבין הקיים
וביצוע ההתאמות הרלוונטיות.
אם ננסה לפשט, זו פשוט בדיקה מקיפה לפנסיה שלך ואם צריך אז גם רמונט כללי..

מדוע מומלץ לבצע את הצ'ק אפ

לא פעם אנחנו מזהים בתהליך זה פערים מהותיים בין הכיסוי הביטוחי בפועל לבין זה הנדרש, פערים במסלולי ההשקעה בין טעמו של הלקוח לבין הקיים, אי התאמה בין המוטבים בפועל לבין אלו הרצויים, עלויות ניהול גבוהות משמעותית מאלו שניתן לקבל עבור חיסכון מסוג זה, פערים בין היקף הקצבה העתידית הרצויה לזו הקיימת ועוד…

למי מומלץ לעבור את התהליך?

למי שמרגיש שיש לו ספק לגבי תמונת המצב בחסכונות שלו והתאמתם לרצונותיו. במהלך השנים איתרנו ותיקנו את הפערים הנ"ל גם שכיר / עצמאי / בעל שליטה או אפילו אדם ללא חסכונות שחושב להתחיל לחסוך ומחפש את הדרך הנכונה לעשות זאת.

מאילו שלבים מורכב התהליך?

הצ'ק אפ הפנסיוני מורכב מ 4 שלבים:
1. איתור ומיפוי הנכסים הפנסיונים באמצעות המסלקה הפנסיונית.
2. בירור הצרכים והעדפות של המבוטח באמצעות שיחה.
3. עיבוד הנתונים לכדי דו"ח מסכם המציג פערים ככל שישנם והמלצות.
4. יישום. ניתן ליישם את ההמלצות ללא תשלום נוסף על ידי הדר (מחייב ביצוע "מינוי סוכן"), וכן באמצעות כל גורם אחר לבחירת הלקוח (סוכן אחר / יישום עצמאי מול חברות הביטוח).
* התהליך מבוצע בבלעדיות מול הדר דוד מלך שהינו סוכן ביטוח פנסיוני מורשה מעל 10 שנים בהן עיקר עיסוקו הו שיווק פנסיוני והכוונה פנסיונית.

רוצה לעבור איתי צ'ק אפ פנסיוני? ניתן ליצור איתי קשר לנייד: 050-5842726, למייל: hadar@melech-bit.com או להשאיר פרטים בטופס ההרשמה כאן למטה.
מדוע מומלץ לבצע את הבדיקה?

פרטים לחזרה


​​​​​​​


שם*
שם משפחה
סלולרי*
שירות לגביו אבקש לחזור אלי*
מייל
מעמד
פרטים שיכולים להיות רלוונטים לדעתך*
Scroll to Top